  • Data: 2003-03-31 13:18:05
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: weksel
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm... ale to tylko przypuszczenie....
    > Poza tym to przecież dużo nawet wielkich firm ma większe zadłużenia niż same
    > są warte /czyli mają ujemną wartość/ i jakoś ciągną swoje wózki, np.
    > Elektrim

    Jeżeli zadłużenie jest większe niż suma aktywów to nie jest fajnie, a
    bank, co takich kredytów udzielił - ja bym w nim kasy nie trzymał, bo
    nawet jak z torbami nie pójdzie , to wliczy mi w koszty.
    O wartości firmy opartej o jej akcje to raczej można mówić w przypadku
    MS czy Coca-Cola, dla wymienionej jest to raczej "enron-mode" czyli
    całkowity abstrakt (dziś jest jutro nie ma).

    Pzdr: Dogbert