  • From: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odrzucona transakcja KK
    Date: Tue, 6 Jul 2010 17:57:01 +0200

    Użytkownik "Michal" <n...@n...org> napisał w wiadomości
    news:4c318a66$0$19163$65785112@news.neostrada.pl...
    W dniu 04.07.2010 15:00, Kenny pisze:
    >Swoją drogą- ptaszki ćwierkają, że własnie akurat w sobotę/niedzielę był
    >jakiś chwilowy problem z systemem mbanku- może akurat trafiłeś na ten
    >moment? A w MBanku jak problem z systemem to duże prawdopodobieństwo
    >problemu z kartami...

    w kazdym razie sie nie przyznaja i cos pokretnie tluacza

    >Na pewno cenne informacje, ale dla kogoś, kto ma dostęp do odpowiednich
    >informacji. Generalnie nie ma się co stresować i dociekać- jak dzisiaj już
    >działa i gdzeindziej też działa, to nie ma sensu robić nic innego. Takie
    >rzeczy się (chociaż mnie, jak na ilość transakcji, nadwyraz rzadko)
    >zdarzają... czy na tej VC odblokowałeś PIN offline (w sytuacji braku
    >połączenia jest wtedy szansa, że terminal zautoryzuję transakcję offline w
    >oparciu o PIN na chipie)?

    a nie jest defaultowo aktywny, po zdefiniowaniu pinu i pierwszysm polaczeniu
    przy uzyciu czipa...?

    Ale mam newsa - wczoraj po prawie 48h dostalem smsy z mBanku informujace o
    odrzuceniu autoryzacji z komunikatem: sprawdz limity kwotowe.

    Nie musze chyba mowic, ze komunikat z dupy wziety. W kazdym razei dzwonie na
    mLinie... teraz juz przeciez powinni miec slad transakcji... a oni dalej
    swoje ze nic nie ma w systemie, ze jakies opoznienia i dlatego odrzucilo i
    teraz przyszedl sms, jakis totalny belkot.

    Napisze jeszcze na forum mBanku; jak sie nie dowiem to zloze reklamacje.
    Jesli mieli problem to niech sie cholera przyznaja a nie pieprza glupoty bo
    to tylko pogarsza sprawe.

    --
    Pozdr.
    Kenny