  • Data: 2005-08-17 21:25:41
    Temat: Re: Odsetki KK
    Od: trainer <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn wrote:

    > Nie chce mi się grzebać dzisiaj po cennikach, ale spokojnie jutro znajdę Ci
    > KO (z prowizją i %) oraz KK, która to para obali Twoją regułkę. Nie
    > przyjmujesz do wiadomości, że to co piszesz *nie jest* uniwersalne? Tak
    > *praktycznie* jak i *teoretycznie*.

    znajdz proszę taką parę - też będę czekać :-)

    a może prościej napisać, ze w pierwszym odruchu nie wziales pod uwage
    GP, stąd powstało zdanie

    "Optymalny zwłaszcza w sytuacji, gdy oprocentowanie karty jest niższe od
    kredytu"

    ale w realnych warunkach oprocentowanie karty musiałoby być o wiele
    niższe od kredytu, poza tym część spłaty trzeba by i tak wykonać w
    ramach kwoty minimalnej, więc nie wystarczy warunek przedstawiony w
    pierwszym mailu!
    zaczynamy dryfować jak nasz grupowy lingwista?