eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdwołanie Polecenia Zapłaty w banku internetowym - problem › Re: Odwołanie Polecenia Zapłaty w banku internetowym - problem
  • Data: 2007-07-15 23:43:37
    Temat: Re: Odwołanie Polecenia Zapłaty w banku internetowym - problem
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotrek" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    news:f7e294$rso$1@news.interia.pl...

    > zawsze mnie rozbawiają takie propozycje :)
    > co mam im udowodnić ? że wysłałem zaadresowaną poprawnie do nich kopertę ?
    > kto udowodni co było wewnątrz ?

    tak, masz mieć dowód że w ogóle do nich coś wysłałeś. Jak wysłałeś poleconym
    to poczta będzie wstanie wykazać że dostarczyła.
    Jak wysłałeś gołębiem pocztowym to na własne ryzyko.
    Może jednak nie doszło. Poczta różne rzeczy gubi.
    Bank nie ma obowiązku odpowiadać na pisma, które poczta zgubiła.

    Co ty się przejmujesz, co było w środku, najpierw się martw jak wykazać, że
    cokolwiek wysłałeś.
    Jak umiesz, to potem porozmawiamy na temat zawartości.