  • Data: 2010-11-21 23:53:34
    Temat: Re: "Odwrócona" półgroszówka - ktoś próbował
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    Raczej ciężko będzie ci znaleźć bank, który takie przelewy przyjmie.
    Większość zwróci zbyt niskie kwoty do nadawcy.

    Alior, jako jeden z niewielu pozwala(ł?) na groszowe manewry w ramach
    własnych rachunków.
    Z rachunku w USD można było przelewać na EUR przelewami w wysokości 0,01
    USD.

    Któregoś wieczoru dokonałem ponad 200 takich przelewów. Następnego dnia
    zadzwonili do mnie z Aliora z pretensjami. Twierdzili, że oskarżą mnie o
    "pranie pieniędzy"(!?) i wpiszą mnie do "rejestru nieuczciwych
    kontrachentów". Powiedziałem, żeby w takim razie rozwiązali umowę (jako
    niby używanie rachunku niezgodnie z przeznaczeniem). Nic nie zrobili.
    Myślę, że nie mieliby żadnych podstaw do podjęcia jakichkolwiek kroków
    (oprócz wypowiedzenia umowy), ale na wszelki wypadek prób zaniechałem.