eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewuRe: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu
  • Data: 2009-09-28 09:30:50
    Temat: Re: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 11:18:11 +0200, Piotrek napisał(a):

    >> I dlatego wolę w sieci płacić kartą jeśli tylko się da,
    > Tyle tylko, że transakcje MOTO możesz reklamować (legalnie), o ile ich
    > nie wykonałeś.
    > Jeśli jednak je wykonałeś i ktoś Cie naciął to w sumie sytuacja jest
    > podobna. No chyba, że Twoja karta ma jakieś ubezpieczenie.

    Nie tylko, patrz: "chargeback". Ja na szczęście jeszcze nie musiałem z tego
    korzystać ale przy padających liniach lotniczych to działało.
    http://blog.bzwbk.pl/2009/07/chargeback-czyli-wyzszo
    sc-karty-nad-przelewem-i-gotowka/
    http://www.kartyonline.net/arty.php?id=144

    > O ile dobrze pamiętam to była jakiś czas temu sytuacja w którą był
    > zamieszany sklep internetowy, który po wybudowaniu "legendy" przyjął
    > płatności i się zwinął.

    Tam oidp kart nie przyjmowali, tylko przelewy. To był nieźle zorganizowany
    przekręt, nawet reklamy telewizyjne chyba mieli.

    > Tak więc tak naprawdę to sposób postępowania generalnie powinien zależeć
    > od stopnia akceptowalnego ryzyka.

    Zgadza sie, dlatego za drobnicę na allegro płacę przelewem.

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1