  • Data: 2004-02-23 13:50:38
    Temat: Re: Ogromna strata właściciela pakietu kontrolnego BRE
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:
    > No dobrze. Urban jest "cacy" a KB "be". Taka jest opinia większości
    > dyskutantów.

    Nie wiem na jakiej podstawie wyciągasz takie wnioski. Ja tak wcale nie uważam.
    Chyba potrzeba Ci trochę obiektywizmu ;-)

    > Nie chcę i nie mam zamiaru z nią dyskutować. Niech każdy
    > pozostanie przy swoim. Jednak mój post dotyczył zupełnie innego tematu!!!.

    Ależ Twoje posty zazwyczaj dotyczą tylko i wyłącznie dwóch tematów. Jesteś nudny
    i tyle ;-))

    Dodatkowo taka informacja w kontekście BRE jest mało wartościowa. EraGsm dobrze
    sobie radzi na rynku, choć nadal (?) jej właścicielem jest
    ElektrimTelekomunikacja. Podobnie w przypadku BRE. Samo BRE choć nadal mocno
    inwestuje w detal (a jak wiadomo to sa inwestycje długoterminowe - 4/5lat), to
    osiąga dość dobre wyniki. Dodatkowo BRE osiągnęło zysk w 2003r. wiec jednorazowa
    strata takze nie jest sensacją. Zwiększają udział w rynku, a dodatkowo ma być
    osiągnięty BEP w obu odnogach detalu. BRE pomimo Twojej niechęci to jest dobry
    bank, co jakoś trudno powiedziec o (Twoim ulubionym?) KB.

    Jak chcesz napisać coś sensownego, to weź pod uwagę sytuacje banków w Niemczech.
    Jest wiadomo, że banki nie beda mogły otrzymywać pomocy państwa (UE), wiec beda
    zmuszone do konsolidacji. To że maja kiepskie wyniki nie jest taka sensacją w
    kontekście porządków w grupie i koniecznej konsolidacji. Już teraz się mówi o
    potencjalnych fuzjach z udziałem DB, HVB i Commerzbanku a także holenderkiego
    ING.

    --
    Pozdrawiam,
    Witek