  • Data: 2002-05-16 14:58:35
    Temat: Re: Omijajcie MILLENIUM - ONI "DOJĄ" KASĘ OD KLIENTÓW
    Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No ludzie!
    pewnie ze wszystko wychodzi w praniu
    tylkko ze kompetencje pracownikow tam zatrudnionych sa "zadne" - to ja sama to
    kontroluje na wyciagach, przeliczam i jak sie cos nie zgadza to ide uzyskac
    wyjasnienie...
    A w placowce tego banku robia wielkie oczyw ..." bo oni mysleli ze jest
    inaczej..."

    No i jak tu sie nie zdenerwowac????

    A poza tym - juz pisalam wczesniej
    Umowa z tym bankiem to byly dwie kartki z danymi kredytobiorcy i kwota kredytu
    i dolaczony regulamim
    A w regulaminie nie ma ani slowa i sposobie rozliczania nadplaty - wiec wiem co
    pisze i mam argumenty i dowody na to jak ten bank "doi" kasę od klientów

    Bo np: moja nadpłata, która w ciągu 30 lat sie uzbiera zostanie mi oddana na
    koniec spłaty ??? tzn. że oni zarabiają na moich pieniądzach nie dajac mi za to
    zadnych odsetek.... a przez 30 lat to moze sie uzbierac niezla sumka