  • Data: 2014-07-09 18:31:54
    Temat: Re: Onlajnowość Synka-Mobile w nocy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Gałka" lpj0qn$46t$...@s...chmurka.net

    > Czy ktoś wie w jakich godzinach to tak ułomnie działa

    To działa ułomnie w każdych godzinach -- pisałem kilkakrotnie
    o schizofrenicznej sytuacji. Czasami warto ,,iść w zaparte''
    i lać pomimo ostrzeżeń o niemożliwości spowodowanej brakiem
    środków. Raz zgłosiłem problem na czacie -- stracony czas.

    EB ma podobnie, ale tam nie ma opcji forsowania stanowiska banku/strony_WWW.

    -=-

    Nocą banki śpią, w dzień są ,,przemęczone'' ;) nadmiarem wrażeń.

    Od kilku minut staram się zlać z Mille do mBanku za pomocą aplikacji
    mobilnej -- zero efektu. To ,,zacina się przycisk'' (płaszczy się)
    niemal wieńczący dzieło, to coś innego zacina się, to bez końca
    loguje się aplikacja... JEST!!! (jednocześnie słucham radia,
    ćwiczę, piszę i leję tu i ówdzie z różnych stron czy aplikacji...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'