eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOpe Finance, stanowisko w sprawie podatku Belki.:))))))))))Re: Ope Finance, stanowisko w sprawie podatku Belki.:))))))))))
  • Data: 2011-02-20 12:44:42
    Temat: Re: Ope Finance, stanowisko w sprawie podatku Belki.:))))))))))
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    niusy.pl pisze:

    > Zmiany warunków.

    Jakich warunków? 1 stycznia 2011 TPSA nie wprowadziła żadnych nowych
    warunków. To, że Sejm zafundował nam zmianę stawki z 22 na 23% nie ma
    żadnego związku ani z treścią umowy, ani regulaminu dostawcy usług.
    Równie dobrze można by próbować rozwiązać umowę na podstawie zmiany
    daty. ("No bo proszę pana! Przecież jak podpisywałem umowę, to był
    listopad, a teraz jest luty! Toż to zmiana warunków jest! I wtedy było
    na dworze 15 stopni, a teraz mamy mróz!")

    --
    MiCHA