  • Data: 2009-03-03 22:28:49
    Temat: Re: Open Finance i dane osobowe
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Błażej" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gokb5t$i1v$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Jest to jedna klauzula, której domniemam nie można zmienić. Czyli zapis
    > jest wiążący.

    Nie wiem, czy nie można, bo nie znam konkretów.
    Ja w takich i podobnych sytuacjach proszę o wykreślenie treści odnoszącej
    się do marketingu albo o sporządzenie innego zapisu. A jeśli druga strona
    twierdzi, że nie można, to oznajmniam, że nie podpisuję tego oświadczenia.
    Zazwyczaj w takich sytuacjach nagle okazuje się, że jednak można to zmienić
    :)