  • Data: 2009-07-23 11:23:16
    Temat: Re: Open Finance - tylko jdna lokata optymalna?
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h49fk8$s1c$1@news.interia.pl...

    > Takie odnosłem wrażenie czytając twoje posty. Jeżeli czujesz się urażony
    > przepraszam.

    Hehehe, no nieźle, muszę sobie zrobić trochę wolnego od pisania na grupę i
    dopracować precyzyjnośc wypowiedzi. :)

    > Masz na myśli to, że odsetki masz dopisywane każdego dnia, a nie na koniec
    > lokaty?

    Tak.

    > W końcu to lokata - jak by nie patrzeć :)

    Dostajesz odsetki tak jak przy zwykłej lokacie na koniec długiego okresu
    umownego. Niczym nie różni się to od zwykłej lokaty w Pekao czy w PKO BP.
    Zobaczymy jakie będzie mieć znaczenie to, ż ew opisie produktu bank sobie
    napisał historyjkę, iż odsetki dopisywane są codziennie...

    > Chodzi o to, że tracisz już wypracowane odsetki jak zrywasz lokatę?

    Tak, o to chodzi. Przy o/n masz pełną swobodę wyjścia z inwestycji, tutaj
    nie.