  • Data: 2010-12-29 12:00:14
    Temat: Re: Open jest do odlania - c.d.
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Gru, 12:20, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > Straty spowodowane p nym zwrotem pieni dzy s wi ksze niz zysk z tej
    > lokaty.  Na ch.. mi lokowac pieniadze w takim  pseudobanku.

    Jesteś ich wyjątkowym klientem, specjalnie przez Twoje posty zacząłem
    ich ostro kontrolować i dodatkowo założyłem kilkanaście i
    zlikwidowałem kilka lokat, zarówno w OF, jak i w GO. Efekt - wszystko
    zadziało bez zająknięcia, nie mam problemów z przelewaniem między
    kontami (poza standardowym 2-3 minutowym opóźnieniem), nie mam
    problemów z przelewami na zewnątrz i z zewnątrz (drobne opóźnienia w
    księgowaniach i to w GO - przelew doszedł o 14:20, lokata założona o
    15:40), nie sprawdzałem tylko karty (poza zmianą limitów), bo jej w
    ogóle nie używam.

    Teorie są dwie:
    - są jakieś różne grupy klientów ze względu na przynależność do
    jakiegoś innego "podsystemu" - bo zauważyłem wielokrotnie, że jakaś
    grupa często narzeka, że coś się pierdzieli, a inni zaprzeczają,
    - mają jakąś grupę klientów na których testują jakieś koncepcje?!, a
    wychodzi im z tego, że "tych klientów nie obsługujemy".

    W każdym razie ciężko Ci nie wierzyć, że masz problemy i to jest
    jeszcze gorsze, że jednym działa, a innym nie, bo to groźniejsze niż
    jak nie działa wszystkim, bo wtedy jest szansa, że to nie jest błąd
    losowy, więc ciężki do znalezienia i poprawienia.