  • 1. Data: 2011-07-26 14:20:15
    Temat: Re: Opinia kroovki nt obecnej sytuacji na EEX
    Od: k...@p...onet.pl

    OGłASZAM KOONIEC SPADKÓW EKO EXPORTU S.A.
    kroovka

  • 2. Data: 2011-07-28 08:06:44
    Od: przemon <p...@g...com>

    W dniu 26.07.2011 16:20, k...@p...onet.pl pisze:
    > OGłASZAM KOONIEC SPADKÓW EKO EXPORTU S.A.
    > kroovka

    kurwa rzygam już tym EEX i GPF
    a portfel zanurkował w pizdu i chuj z końcem spadków, chuj z rekomendacjami

    --
    przemon

  • 3. Data: 2011-07-28 08:50:53
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "przemon" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > kurwa rzygam już tym EEX i GPF
    > a portfel zanurkował w pizdu i chuj z końcem spadków, chuj z
    > rekomendacjami
    >
    > --
    > przemon

    Przeciez nikt nie zmuszal do inwestowania wg rekomendacji kroovki.....
    To ze odwazyl sie podac swoje typy to chwala mu- bo narazil sie na publiczne
    polajanki ze strony frustratow ktorzy sami nie potrafia myslec jesli tylko
    kupuja wg wskazowek innych......

  • 4. Data: 2011-07-28 10:42:34
    Od: "axel" <a...@o...eu>

> [...]
    >>

    > kurwa rzygam już tym EEX i GPF
    > a portfel zanurkował w pizdu i chuj z końcem spadków, chuj z

    Czego Ty się tak denerwujesz....przecież:

    * wszystkie giełdy (polska już spada od początku czerwca) DOPIERO rozpoczęły
    spadki/korektę/bessę(?)....vide: średnie tygodniowe !!!!

    * Twój ukochany EEX "tyż" dopiero rozpoczął spadki/korektę/bessę(?)...vide:
    średnie tygodniowe !!!....a ma powody i z czego spadać:
    1. mizerne przychody i zyski w I kw. 2011r.
    2. ujemne przepływy finansowe
    3. aktualna cena papieru jest 4-krotnie zawyżona w stosunku do jego wartości
    księgowej = 1,68 PLN/akcję
    4. pewnie będzie tak sobie spadał...do min. 4,00 PLN...a może nawet
    do....1,10.....

    axel

  • 5. Data: 2011-07-28 13:00:23
    Od: przemon <p...@g...com>

    W dniu 28.07.2011 12:42, axel pisze:

> [...]
    > wartości księgowej = 1,68 PLN/akcję
    > 4. pewnie będzie tak sobie spadał...do min. 4,00 PLN...a może nawet

    To nie jest MÓJ UKOCHANY EEX - nie mam i raczej nie będę miał go w
    portfelu. GPF miałem po groszy 3 pakiet skromny i sprzedany po groszy 6
    Po prostu ręce opadają przy takich tekstach jak "ogłaszam koniec
    spadków", czy ile to prawnicy nie zarobią na czymś czego jeszcze nie
    sprzedali, tylko myślą że sprzedadzą i myślą ile to zarobią.
    Popatrz na posty z lat 2007 2008 jak pisali o końcu spadków na wielu
    spółkach i przy jakich cenach.

    --
    przemon

  • 6. Data: 2011-08-08 19:54:21
    Od: przemon <p...@g...com>

    W dniu 26.07.2011 16:20, k...@p...onet.pl pisze:
    > OGłASZAM KOONIEC SPADKÓW EKO EXPORTU S.A.
    > kroovka

    a teraz przeproś wszystkich

    --
    przemon

  • 7. Data: 2011-08-08 20:22:10
    Od: "stu" <j...@j...pl>

    A czy to wystarczy? Co mają powiedzieć ci co posłuchali...
    Ech Kroovka wyrządzasz ludziom krzywdę w większości wypadków tym którzy nie
    znają twoich wizji z przeszłości...

  • 8. Data: 2011-08-08 20:29:04
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > a teraz przeproś wszystkich

    Za co ma przepraszać? Za to że zarobił?
    Przecież na giełdzie o to chodzi.

    --
    marfi

  • 9. Data: 2011-08-08 22:03:02
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "przemon" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Za co ma przepraszać? Za to że zarobił?
    > Przecież na giełdzie o to chodzi.
    >
    > --
    > marfi

    :)

    poza tym jestem ciekawy chłopacy czy chodzi wam o ten jakiś wynalazek czy
    ogólnie ściśle się trzymacie portfela
    od paru lat itp, czyli w czym wasz żal konkretnie

  • 10. Data: 2011-08-08 23:28:56
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "przemon" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Za co ma przepraszać? Za to że zarobił?
    > Przecież na giełdzie o to chodzi.

    A skad ta pewnosc ze parzystnokopytny dzis strat nie podlicza :)