    From: "camokiller" <c...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opinie o Nordei
    Date: Sat, 19 Jan 2002 13:02:57 +0100

    "Krab" <k...@h...pl> wrote in message news:a2ad9c$ado$1@news.tpi.pl...

    > poza tym - czesc tranzakcyjna powinna zmierzac do inteligo i mbanku
    (ktore
    > mnie odpowiadaja) - a nie tworzyc nowych - no chyba ze lepszych - ale
    nordea
    > lepszego nie ma

    O przepraszam, konta co prawda u nich nie miałem, ale to co widzialem w
    demo bardzo mi się podobało i interfejs mBanku -gdzie żeby cokolwiek
    zrobić trzeba się nieźle naklikać (jedyne co ich ratuje to, to że to
    chodzi jak błyskawica), czy Inteligo się do tego co widziałem w Nordei nie
    umywa.

    Logujesz się na konto (w Nordei) i od razu widzisz wszystkie potrzebne ci
    informacje (krótką historię rachunku, blokady na kartę itp.). Żeby dostać
    się do interesującej się funkcji praktycznie wystarczy jedno kliknięcie. A
    taki mBank ? Chwalą się że niedawno mieli 1 000 000 transakcji na serwerze
    w ciągu doby (rozumianych właśnie chyba jako poruszanie się po menu na
    rachunkach).

    Sam wygląd Nordei przypomina trochę stronę jakiegoś portalu internetowego
    (mniej więcej podobny natłok informacji), ale mi się akurat taki wygląd
    podoba, gdzie wszystko mam w jednym miejscu.

    Weź też pod uwagę koszty obsługi takiego rachunku dla osób nie
    posiadających łącz stałych (chodzi o średni czas spędzony onlinie
    potrzebny na zrealizowanie podstawowych operacji na koncie).
    Ciekawe który bank by wypadł lepiej mBank czy Nordea (gdyby ich systemy
    transakcyjne były umieszczone w tym samym miejscu i na tej samej
    platformie sprzętowej).

    Kamil
    c...@h...pl