  • Data: 2010-04-01 17:01:50
    Temat: Re: Opłaty od zastrzeżonych kart
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:b180e0ac-efa2-494b-8a20-7d0779b42385@b3
    3g2000yqc.googlegroups.com...

    > Ja zrobiłem to samo tydzień temu i powiedziano mi że opłaty się będą
    > naliczać dopóki nie złoże wypowiedzenia osobiście w oddziale i nie
    > spłacę zadłużenia.

    Dzisiejsze oględziny pacjenta wykazały, że żadna opłata się nie naliczyła.
    No chyba, że to pułapka primaaprilisowa, ale zawsze pobierały się pierwszego
    roboczego dnia miesiąca.

    Sugeruje to, że wchodzi w rachubę taka możliwość, iż być może można było
    zastrzec kartę Getinu nie wypowiadając umowy i korzystać wyłącznie z
    przelewów z rachunku karty bez ponoszenia obowiązkowych opłat za kartę.
    Naturalnie miało szansę to zadziałać tylko w takim przypadku, gdyby nie
    istniało jakieś zabezpieczenie przed wykonaniem przelewu z rachunku karty
    zastrzeżonej, no nie istnienie takiego zabezpieczenia w aplikacji
    funkcjonującej w oddziałach nie wydaje się zbyt prawdopodobne, choć nie jest
    niemożliwe, bo taki przelew w żadnym aspekcie nie jest operacją wykonywaną
    kartą. Ja w podglądzie swojej karty widzę ilość środków dostępnych równą
    zeru, ale to dlatego, że mam 100% limitu wykorzystanego. Czy mamy na grupie
    posiadacza zastrzeżonej KK Getinu z limitem niewykorzystanym w 100%?