  • Data: 2005-04-15 18:05:51
    Temat: Re: Oplaty w VW Banki direct - oficjalny komunikat
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    > Markus Sprungk napisał:
    >
    >> Ja też się na dniach wybieram ;)

    W nocy zleciłem przelew z konta VW na eMAX w mBanku. Zostawiłem w VW 40
    groszy na ewentualne prowizje ;-) W placówce pocztowej byłem dzisiaj -
    odstałem swoje i wysłałem listem poleconym token oraz wypowiedzenie
    umowy - ekonomicznym z potwierdzeniem odbioru. Zapłaciłem 5,40 (no,
    jeszcze dochodzi koszt koperty, ale cóż, dałem zarobić sklepowi) ;-).
    Przy okazji przetestuję jak prędko działa Poczta Polska i jak szybko
    odbierają przesyłki w VW. Przed chwilą dodzwoniłem się via infolinia
    VWBank do PolCardu i zastrzegłem kartę. Bardzo miła pani wypytywała mnie
    czy aby na pewno zgubiłem tę kartę, czy też zastrzegam ją w związku z
    wprowadzeniem opłat w VW. Kiedy potwierdziłem odpowiedziała, że w
    PolCardzie mają lawinę telefonów z tego powodu. Doradziła też, żeby po
    zastrzeżeniu kart poinformować o tym bank. Na szczęście poinformowałem o
    tym w pismie z odstąpieniem od umowy :)

    K.