  • Data: 2013-03-13 15:26:33
    Temat: Re: Orwell 2013
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-13 09:37, Maruda pisze:

    > A nie prościej wekslem?
    > Liwiusz jest biegły w wekslach, może coś dorzuci... ?
    > Jeśli macie do siebie (z kolegą) zaufanie, to on Ci wysyła pocztą weksel
    > wystawiony na Ciebie (może być "ale nie na zlecenie"), ty mu przelewasz
    > kasę. Potem on przelewa Tobie kasę z tytułem przelewu "wykup weksla", a
    > ty mu wysyłasz fotografię potarganego weksla (albo ten potargany weksel
    > w kopercie).

    Na potarganym skanie weksla bym jednak nie polegał ;) Gdyby to byli
    przedsiębiorcy, to bym powiedział, że mogą przetestować wystawienie
    weksla w formie elektronicznej (nowy projekt ruszył w lutym -
    http://www.remitent.pl/e-weksel-zaczyna-dzialac-w-po
    lsce/5582), ale
    niestety z pewnych powodów, nie jest to możliwe dla osób fiz. nie
    prowadzących działalności.

    --
    Liwiusz