  • Data: 2004-05-05 17:52:42
    Temat: Re: PEKAO SA - internet
    Od: "-=pUnIsHeR=-" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> napisał w wiadomości
    news:c7aosa$nsa$1@korweta.task.gda.pl...
    > Ale czy na pewno to zamykają? Bo przeniesienie kont do umiejscowionych
    > oddziałów nie oznacza koniecznie zakończenia działalności banku via
    > internet. Z tego co mi zapodano w poczcie wewnętrznej, zamykają CBE, ale
    > dostępność via internet się nie zmienia. Mam rację czy błądzę?

    ja sie specjalnie z marmurowego oddzialu pekao sa wynioslem do
    telepekao24... bo mialem dosc niekompetencji i kolejek w tym zadufanym w
    sobie banku. telepekao24 mile mnie rozczarowalo i pomimo ze korzystam
    rowniez z innych bankow nie zamknalem konta w telepekao24.... i dalej bym
    sie nie wynosil z tego banku bo oplaty sa znosne (6 PLN za miech i 60 gr. za
    przelew zewnetrzny...) po wprowadzeniu oplat za przelewy w mBanku dziwi mnie
    iz zamykaja telepekao24... szkoda... bo jak mi konto zamkna to na pewno sie
    nie przeniose spowrotem do marmurowego pekao sa. moze lucas ? moze bz wbk ?