  • Data: 2004-11-27 14:49:39
    Temat: Re: PIENIADZE Z KTORYCH NIE TRZEBA SIE ROZLICZAC...
    Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl> skribis:

    >Co Wy tu najmądrzejszego wypisujecie. Jestem niemal pewny, że z 51000 trzeba
    >się tłumaczyć. Nie pamiętam jaka jest granica, ale jeśli pójdziecie do banku
    >zrobić przelew na taką kwotę to kasjerka będzie musiała wypełnić kilka
    >"ekranów" informacji o Was,

    Bo takie kwoty to sie przewozi w platynie, diamentach albo obligacjach
    watykanskich na okaziciela :-)))

    swoja droga, nie wyobrazam sobie czlowieka ktory idzie do okienka w banku
    i mowi: prosze mi zrobic przelew na 5.000.000 zl.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<