  • Data: 2006-04-25 10:01:56
    Temat: Re: PIN i numer karty
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> writes:

    > A po co Ci to wszystko? Chcesz okradać ludzi? Nie jest to takie proste
    > jak Ci się wydaje. Dla mnie EOT i nie będę na ogólnodostępnej grupie
    > rozpowszechniał takiej wiedzy.

    Przeciez owa wiedza jest w ogolnodostepnej czytelni itp. albo mozna
    ja sobie kupic w postaci np. pliku .pdf. Czytnik (ktory oczywiscie
    potrafi zapisac - wszystkie sciezki) pare lat temu kosztowal
    ok. 900 zl + VAT, teraz pewnie taniej (a moze sa jakies chinskie
    za grosze?).

    Kod serwisowy moge Ci wygenerowac na zamowienie - np. 101 - moze byc?
    Dokladne znaczenie wartosci takze jest w owej "wiedzy", z tym ze
    tylko niektore sa uzywane w praktyce.

    Karty na szczescie nie opieraja sie na koncepcji "security through
    obscurity" - znaczenie maja zapisane na karcie konkretne dane a nie
    ich struktura lub sposob zapisu.
    --
    Krzysztof Halasa