eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP - I ODDZIAŁ JASŁO (Zapis na wypadek śmierci) A wykonanie go ;( Płacz i zgrzytanie zębów./DLUGIE/Re: PKO BP - I ODDZIAŁ JASŁO (Zapis na wypadek śmierci) A wykonanie go ;( Płacz i zgrzytanie zębów./DLUGIE/
  • Data: 2004-11-18 18:24:37
    Temat: Re: PKO BP - I ODDZIAŁ JASŁO (Zapis na wypadek śmierci) A wykonanie go ;( Płacz i zgrzytanie zębów./DLUGIE/
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> wrote in message
    news:cnhrvv$jur$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik Glenn napisał:
    >
    >> Brawa dla pana Romana :-) I jak tam Stasiu - odzyskałeś wiarę w magiczną
    >> moc
    >> adresu skargi(at)pkobp(kropa)pl ;-) ?
    >
    > Wiem tylko tyle, że nie jest to devnull ;)
    > Ale czy odpowiedź ta, nie jest zwykłym marketingowym bełkotem na tzw
    > "odpier&*^*( się" ... tego nigdy nie będę wiedział ...

    Jak devnull to przypomniała mi się historia mojego kontaktu z Plus GSM rok
    czy dwa temu.
    Zły byłem okrutnie na coś tam, napisałem pod bodaj b...@p...pl solidnego
    ale pokornego maila.

    Odpowiedź była dość szybka zaczynała się: "Dziękujemy za przekazane cenne
    uwagi które zostały przekazane do ble, ble"
    Styl był podejrzanie poprawny i zgodny z tym co uczą na przyspieszonych
    kursach typu "nauka marketingu, pisania i czytania".

    Więc odpisałem: "Dziękuję za odpowiedź, ale czy na listy kierowane poda
    adres b...@p...pl odpowiada robot ?"
    Kolejna odpowiedź była dość szybka zaczynała się: "Dziękujemy za przekazane
    cenne uwagi które zostały przekazane do ble, ble" i dalej tak samo.

    Może też spróbuj zapytać :-)

    TomekD





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1