    From: zbig <z...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP - Kredyt 10 000 PLN - Pytania - Pilne
    Date: Mon, 22 May 2006 15:48:54 +0200

    JasonKidd napisał(a):

    > Na pewno? Tak, jest w każdym banku?

    a co, chcesz w tajemnicy przed żonką zrobić zakupy na kredyt? ;-)

    > Możesz wyjaśnić, co oznacza KO?

    chodziło tu o konto osobiste (i kredyt odnawialny, który ma te same
    inicjały :) - nie wiem jak jest w PKO BP, ale zwykle można liczyć na 3-5
    krotność miesięcznych wpływów na konto - więc jeżeli przepływa tam np. 3
    tys miesięcznie, to szanse są bardzo duże.

    > Czy jest możliwe załatwienie tego w ciągu 1 dnia?

    jeżeli złożysz wniosek rano tego dnia, kiedy odpowiedzialny za to
    dyrektor wyraża zgodę, a dostarczone dokumenty (zarobki, inne kredyty,
    zapis w BIK) masz w porządku - to pewnie tak, ale rzadko się zdarza

    > A w praktyce mniej więcej ile to trwa? Z właśnych doświadczeń może :) ?

    kilka dni do kilku tygodni od chwili złożenia wniosku

    > Czyli splacany jest od następnego miesiąca?

    przy kredycie odnawialnym możesz być na minusie przez cały czas,
    najwyżej jak zauważą, że nie zasilasz konta tak jak obiecywałeś, to po
    roku nie przedłużą i będziesz musiał spłacić