  • Data: 2004-02-03 20:04:00
    Temat: Re: PKO BP e-superkonto REKORD :-( Swiata!
    Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki aneks?
    > Przedluzenie umowy na rok? (chyba nie, skoro podpisywalas 23.12.2003) - to
    > akurat zawsze kosztowalo i w nowej TOiP stanialo.
    > Podwyzszenie kwoty kredytu? Tez bylo zawsze.

    widze, ze bardziej cie interesuje moj aneks niz brak informacji w pko:)
    aneksu, w koncu nie bylo, bo przekonalam bank, ze to on popelnil blad nie
    ja:)) (a dotyczyc aneks mial mojej polisy na zycie)

    informacji na temat zmian taryfy nie podal mi pracownik banku,
    a nie musze przeciez siegac po wiadomosci na www, w koncu moge nie miec
    netu, prawda? zatem uwazam, ze pracownik powinien mi powiedziec, ze to jest
    obowiazujacy cennik, ale lada chwila bedzie nowy

    Ewa