  • Date: Tue, 16 Nov 2004 10:13:05 +0100
    From: Duke <p...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP i bankomaty depozytowe

    Wojciech Nawara wrote:

    > Pytanie: czy da się dokonać celu w jedym kroku [wpłata gotówkowa na
    > rachunek w inteligo], czy też trzeba będzie najpierw wpłacać na swój
    > rachunek, a dopiero póżniej zlecać przelew?

    Kilka miesięcy temu próbowałem dokonać takiej operacji. Wpłata nie
    trafiła na konto Inteligo, tylko wylądowała na koncie podpiętym do VE
    użytej do złożenie depozytu. Potraktowałem to jako pomyłkę banku, ale
    jakoś nie chciało mi się tego wyjaśniać.

    Opłata za przelew z Superkonta, na konto w Inteligo, zlecony przez
    bankomat depozytowy (blankiet przelewu włożony do koperty depozytowej)
    nie jest pobierana. Testowane wielokrotnie :-)