    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP i bankomaty depozytowe
    Date: Tue, 16 Nov 2004 11:41:55 +0100

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJTO.info> napisał
    w wiadomości news:cncerh$48q$1@news.elsat.net.pl...
    > Pytam tutaj, bo PKOBP samo nie wie co i za ile oferuje.
    >
    > Dostępne narzędzia:
    > -karta Visa Electron PKO BP wydana do Superkonta Studenta
    > -bankomat depozytowy PKO BP
    >
    > Cel:
    > wpłata gotówkowa na konto inteligo przez bankomat depozytowy przy pomocy
    > karty wydanej do Superkonta Studenta
    >
    > Pytanie: czy da się dokonać celu w jedym kroku [wpłata gotówkowa na
    > rachunek w inteligo], czy też trzeba będzie najpierw wpłacać na swój
    > rachunek, a dopiero póżniej zlecać przelew?

    W dwoch krokach.
    Krok 1: Pobierasz koperte depozytowa. DOKLADNIE ja wypelniasz to nie
    bedziesz mial takich klopotow jak Duke...;-), wkladasz forse i zaklejasz.
    Nie mam teraz pod reka koperty depozytowej, ale tam jest miejsce zarowno na
    informacje od kogo pochodza pieniadze, jak i na to co ma bank z nimi zrobic.
    Cza zaptaszkowac odpowiednia opcje i wypelnic co cza...
    Krok 2: Skladasz depozyt.

    > No i kwestia zasadnicza - jaki będzie koszt tej przyjemności?

    0,00zl

    Koperte z bankomatu wyjmuja ludzie, wiec pomylka automatu bialkowego nie
    jest wykluczona...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---