eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP - pani nie chce dać regulaminu do kredytu, czy to normalne ?Re: PKO BP - pani nie chce dać regulaminu do kredytu, czy to normalne ?
  • Data: 2005-07-27 17:49:29
    Temat: Re: PKO BP - pani nie chce dać regulaminu do kredytu, czy to normalne ?
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu robi ciebie pani z okienka w balona.ZAWSZE musisz dostac
    > regulamin i tyle. Prowadze biuro posrednictwa kredytowego i zawsze sie z
    > systemu drukuje regulamin jak nie dam klientowi regulaminu to mam
    > przechlapane bo bank czesto wydzwania do moich klientow i sie pyta jakie
    > dokumenty klient dostal. Generalnie to nie polecam PKO BP .W kazdym banku
    > z ktorym wspolpracuje regulamin stanowi intergalna czesc umowy i nie da
    > sie wydrukowac umowy bez niego.
    >
    > Mirek

    Po pierwsze ta pani ma swoje biuro, po drugie mówi, ze mi nie da bo nie ma i
    nie będzie, a jak będę cos podpisywał to nie będzie tam NAPEWNO wzmianki,
    ze "zapoznałem się z regulaminem". Znajoma brała kilka lat temu kredyt i
    wtedy faktycznie regulaminy były..... notabene załatwiała to z tą samą
    panią, ale jak to pani powiedziala od 1,5 regulaminow nie prowadza

    Jest tu kto moze z PKOBP.... ? ani żywej duszy.....

    pozdr