eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP - przeniesienie rachunkuRe: PKO BP - przeniesienie rachunku
  • Data: 2005-07-13 08:46:14
    Temat: Re: PKO BP - przeniesienie rachunku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kolomolo napisał(a):


    > proponuję spytać w oddziale, (o tym samym nr rozliczeniowym), bo oni i
    > tak maja największa praktykę, a infolinia tylko obkuta z teorii

    Zaczyna mnie to drażnić. Ten bank co chwila zmienia zdanie. Dziś
    zadzwoniłem bezpośrednio do "mojego" oddziału i pytając o przeniesienie
    rachunku, usłyszałem, iż jest to operacja bezsensowna, gdyż istnieje
    daleko idące odmiejscowienie dla rachunków PARTNER (wypłaty gotówki,
    przelewy itd) i w ogóle wszystkiego można dokonać także w innych oddziałach.
    No to telefon na infolinię. Infolinia po paru minutach wgłębiania się w
    temat potwierdza, iż wypłaty gotówki nie są "przywiązane" do własnego
    oddziału, podobnie przelewy, ale już podpisanie umowy o PKO Inteligo i
    inne "poważniejsze" formalności tylko w oddziale macierzystym.

    Może mi to ktoś jakoś potwierdzić/zaprzeczyć/uszczegółowić?


    Jeżeli to prawda to jakoś dam sobie radę bez tego przenoszenia, a
    niebawem i tak po wprowadzeniu nowego syetmu będzie - taką mam nadzieję
    - pełne odmiejscowienie...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1