    From: Maciej <m...@N...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO SA i overdraft
    Date: Mon, 31 Mar 2003 16:02:31 +0000 (UTC)

    In article <b69n23$8eo$1@nemesis.news.tpi.pl>, Kamil Jonca wrote:
    > [...]

    Przewaznie jest tak, ze jak w ciagu miesiaca nie uregulujesz zaleglych
    pieniazkow (nawet niby to bylo 5 zl z tego 300) to Ci przesylaja poczta
    wewnetrzna ostrzerzenie ze "jak nie zaplacisz to Ci zlikwiduja konto i
    cala umowa z bankiem jest niewazna i pobieraja 10 zl kary +prowizja od
    salda ujemnego"
    Jesli nic po tym wzgledem nie zdzialasz to coz realizuja to co Ci
    napisali.