-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "hi" <h...@o...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: PKO po upgrade do inteligo - aktualnosc danych
Date: Wed, 1 Mar 2006 22:02:40 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 22
Message-ID: <du5266$7jd$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <4...@n...home.net.pl> <du4tuk$76v$1@nemesis.news.tpi.pl>
<du510q$gog$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: aaor2.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1141246982 7789 83.5.125.2 (1 Mar 2006 21:03:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Mar 2006 21:03:02 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:378969
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "SdoubleU" <"slawek[wytnij]"@vskw.com> napisał w wiadomości
news:du510q$gog$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Nie koniecznie, klientów Aurum i Platinum obsługuje się w specjalnych
> pomieszczeniach.
Tam tez często stoją (siedzą) w kolejce, a internetowy pkointeligo mają taki
sam.
Za dużo tych "VIPów", a za mało pomieszczeń i ludzi do ich obsługi. Zwykle
jeden lub najwyżej dwa pokoje, gdzie obsługuje się tylko jednego klienta.
Jak już przylazł (przyjechał) to miał powód i jego obsługa trwa około pół
godziny.
Czekający jako drugi może dostać nerwicy o piątym w kolejce nie
wspominając:-)
Dodzwonić się ze zleceniem tez jest trudno, bo jak obsługują klienta, to nie
odbierają telefonów.
Można powiedzieć, że PKO BP jest beznadziejny, ale ja uważam, że nie jest
najgorszy. W innych bankach jest tak samo lub gorzej. PKO BP ma jedną
istotną zaletę - występuje w każdej większej wiosce i "VIPa" obsłużą także
poza własnym oddziałem.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie