eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO po upgrade do inteligo - aktualnosc danychRe: PKO po upgrade do inteligo - aktualnosc danych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "hi" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO po upgrade do inteligo - aktualnosc danych
    Date: Wed, 1 Mar 2006 22:02:40 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <du5266$7jd$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <4...@n...home.net.pl> <du4tuk$76v$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <du510q$gog$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaor2.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1141246982 7789 83.5.125.2 (1 Mar 2006 21:03:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Mar 2006 21:03:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:378969
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "SdoubleU" <"slawek[wytnij]"@vskw.com> napisał w wiadomości
    news:du510q$gog$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie koniecznie, klientów Aurum i Platinum obsługuje się w specjalnych
    > pomieszczeniach.

    Tam tez często stoją (siedzą) w kolejce, a internetowy pkointeligo mają taki
    sam.
    Za dużo tych "VIPów", a za mało pomieszczeń i ludzi do ich obsługi. Zwykle
    jeden lub najwyżej dwa pokoje, gdzie obsługuje się tylko jednego klienta.
    Jak już przylazł (przyjechał) to miał powód i jego obsługa trwa około pół
    godziny.
    Czekający jako drugi może dostać nerwicy o piątym w kolejce nie
    wspominając:-)
    Dodzwonić się ze zleceniem tez jest trudno, bo jak obsługują klienta, to nie
    odbierają telefonów.

    Można powiedzieć, że PKO BP jest beznadziejny, ale ja uważam, że nie jest
    najgorszy. W innych bankach jest tak samo lub gorzej. PKO BP ma jedną
    istotną zaletę - występuje w każdej większej wiosce i "VIPa" obsłużą także
    poza własnym oddziałem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 01.03.06 21:54 SDD
  • 01.03.06 22:52 hi

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1