eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PKOBP][PKOBP Inteligo] to chyba nieporozumienie [dlugie]Re: [PKOBP][PKOBP Inteligo] to chyba nieporozumienie [dlugie] [OT]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "|nz_Mamon" <h...@s...poczta.one.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [PKOBP][PKOBP Inteligo] to chyba nieporozumienie [dlugie] [OT]
    Date: Mon, 18 Jul 2005 11:21:45 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <dbfsbh$mo0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dbfllp$s7k$1@atlantis.news.tpi.pl> <dbfqel$1s$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.130.1
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121678520 23296 212.160.130.1 (18 Jul 2005 09:22:00
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2005 09:22:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:357711
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Flashka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dbfqel$1s$1@news.onet.pl...
    > Gratuluję podjęcia walki z kolosem.
    zadna walka... niesmak jakis ogolny... zupelnie nowe spojrzenie na adaptacje
    systemu Inteligo do potrzeb PKOBP! ZGROZA!

    > Jesli to nie tajemnica to proszę sie podzielić informacjami na temat ich
    > aktualanej oferty kredytowej,
    nie to jest meritum sprawy, ale...

    "szybki serwis kredytowy" czy jakos tak... www.pkobp.pl - opisy na stronie
    odpowiadaja rzeczywistosci, jakies preferencje dla posiadaczy ror.
    Oprocentowanie w moim przypadku zmienne 7,9%, 12mies, raty malejace...
    prowizje jak zwykle... drakonskie. koszt pozyczki w kwocie okolo 2000pln
    wyniosl/wyniesie okolo 150pln, z czego prowizja (potracona z udzielonej
    pozyczki) stanowi okolo polowe kosztow!

    co do szybkosci obslugi, to generalnie (pomijajac sama dwudniowa decyzje)
    szybko, bez zbednych pytan... "tylko ta moja upierdliwosc zawinila" lub
    niechec do podpisywania wszystkiego jak malpa.
    Dla porownania: jakis czas temu przecinalem karty kredytowe PKOBP i BPH... W
    pierwszym przypadku trwalo 2-3min, zlozylem dwa podpisy, niczego nie
    wypelnialem (obsluga zrobila to za mnie). W BPH okolo 20min, 3 telefony do
    Centrum Kart Kredytowych (?), sam musialem wypelnic wszystkie kwity...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1