  • Data: 2002-01-10 19:18:39
    Temat: Re: PKOCS Fundusz Obligacji
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Domelek" <p...@h...ar.lublin.pl> napisał w wiadomości
    news:a1kach$tnv$1@news.lublin.pl...
    > Zakupiłem pierwsze jednostki w BM PKO.
    > 1. Po jakiej cenie sa naliczane jednostki uczestnictwa? Czy po cenie dnia
    > zakupu, czy cenie dnia naliczania jednostek?

    Pewnego dnia wpłyną pieniądze do centrali i zostaną zaksięgowane. Wartość
    jednostki z tego dnia posłuzy do obliczenia ilości nabytych jednostek .
    Ilosć zależy od prowizji, a ta od rodzaju jednostek i wartości rejestru

    > 2. Jak moge umorzyc jednostki i kiedy odbiore gotowke?

    Albo przez POK, albo przez telefon. Pieniądze następnego dnia (lub tego
    samego o ile zlecisz to "skoro świt") zostaną przelane na Twoje wskazane w
    umowie konto

    > 3. Co z podatkiem dochodowym? Kiedy on bedzie naliczany?

    A normalnie. Jeśli umorzysz po 1 marca, to od uzyskanego zysku za cały okres
    "pobytu" zapłacisz 20% podatku. Jeśli przed 1 marca -podatku nie będzie