  • Data: 2009-03-18 09:28:06
    Temat: Re: POLBANK - stary layout i działa :)
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
    news:pcqrrw2ml6h5$.18ho19b8zc6tt$.dlg@40tude.net...
    > Witajcie.
    >

    > Powrócili do starego desingu z małymi modyfikacjami i o dziwo działa
    > niesamowicie szybko, jestem pod dużym wrażeniem - jako ich klient od ponad
    > roku nigdy nie było tak ekspresowego działania.

    ja dziś pierwszy raz zalogowałem się
    wbrew oczekiwaniom nie miałem (jeszcze) problemów z certyfikatem na Viście.
    Ale, kurde, jak można zrobić bankowość elektroniczną w której:
    - nie można wpisać rachunku w formacie NRB ze spacjami,
    - pole na numer rachunku jest za wąskie (numer bez spacji nie wyświetla sie
    cały tylko trzeba go przewijać),
    - na liście rachunków (mam 2) są numery obcięte o numer banku i liczbę
    kontrolną,
    - nie ma przelewów cyklicznych (dobrze że chociaż można zdefiniować z data
    przyszłą),
    - ręcznie trzeba identyfikować czy przelew jest wewnętrzny czy zewnętrzny,

    jakaś masakra normalnie