  • Data: 2003-10-13 19:09:38
    Temat: Re: POMOCY weksel na 100000
    Od: Piotr <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12 Oct 2003 23:27:52 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    napisał(a):

    >Od jakiegos czasu firma Kruk czy jak im tam grozi mi jakimis sądami,
    >windykacjami, komornikami i innymi takimi. Nie sposob sie z nimi
    >skontaktowac (pisemnie, zeby byl slad) - listy polecone ani np. poczta
    >elektroniczna nie doczekuja sie zadnej odpowiedzi.
    >
    >Mozna sie tej zakaly jakos pozbyc? Wcale mi sie nie podoba, jak w mojej
    >skrzynce na listy ląduja takie kretynskie pisma, w ktorych zreszta
    >wiekszosc punktow jest niezgodna z prawem i/lub z rzeczywistoscia,
    >a wszystkie sluza wyludzeniu ode mnie nienaleznej zaplaty.

    Kruk Systemy Inkaso. Też to już przerabiałem jako wątek poboczny
    wcześniej opisanego. Jedyny możliwy kontakt to telefoniczny. Miły
    sympatyczny głosik powiedział że mam natychmiast zapłacić 270 zł to
    odwołają :) wyrok sądu nakazujący zapłatę. Potem powiedziano mi że mój
    dług wystawią na internetową giełdę długów z podaniem imienia, nawiska
    i adresu (mają coś takiego na swojej stronie). Zaproponowałem że jak
    są tacy pewni siebie i żeby ich koszty sądowe nie zjadły to niech
    pominą sąd i zrealizują weksel. Po dłuższej dyskusji na do widzenia
    usłyszałem ciche "w zębach nam to przyniesiesz". I od roku cisza.
    W sumie gdyby zrealizowali weksel to by dla mnie było najlepsze -
    weksel by się znalazł, odpadłyby mi koszty sądowe a może jeszcze coś
    bym na tym ptaszysku zarobił.
    PS. Fachowcy - kiedyś na swojej stronie oferowali usługę wysyłania za
    kilka złotych wezwań do zapłaty, oczywiście bez żadnych innych
    czynności - taki straszak, tyle że w ich kopercie. Ciekawe czy
    weryfikowali listę dłużników czy można było wpisać każdego ?
    Napatoczył mi się wtedy gdzieś wątek w jakiejś dyskusji żeby ich
    wynająć do rozsyłania ulotek reklamowych :)

    --
    Piotr