  • Data: 2009-02-22 20:08:21
    Temat: Re: POPIERAM PAWLAKA ! a ja nie popieram tego buraka ....
    Od: "axel" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gnq61e$khg$3@mx1.internetia.pl...

    > WYgrana z apteka w pierwszym lepszym sadzie.
    >
    > Czy opcje sa rowniez zabronione polskim prawem ?

    Nie są zabronione polskim prawem....prawo jedynie ściga " aptekarza który
    daje pacjentowi truciznę w opakowaniu leku "....niektóre banki już to
    zrozumiały iiii....RESTRUKTURYZUJĄ po cichu trujące umowy opcyjne
    " Raport bieżący nr 5/2009 - Restrukturyzacja portfela walutowych transakcji
    opcyjnych zawartych przez ZELMER S.A. z BRE Bank S.A. "

    axel