    From: "Marcio" <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +3,61%
    Date: Mon, 11 Jan 2010 07:05:24 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > jeszcze pare spolek ma potencjal EKO ale najpierw trzeba je pozbierac by
    > glosic swoje plany. Zas wracajac do EEX to co kwartal dorzucimy po 1 zl do
    > akcji.
    >
    > To nie jest plan nadmierny, obecnie po walnym i ugodzie dalszej Orco moe pobic
    > ten wynik-ale czy to bedzie w polowie roku?
    >
    > Rzeczywisty obrot ponad 600 tys zl potwierdza trend i technicznie spolka juz
    > nie ma oporow az do 3,50-3,80

    Witaj!
    Jeśli faktycznie masz jeszcze spółki o potencjale EkoExportu,to gratuluję.
    Patrzyłem na ekoExport i prosty sposób na biznes(kup tanio, sprzedaj
    przetworzone drogo do Unii) realizują wyśmienicie. Umowy same długoterminowe,
    więc wynik niezagrożony, ba podpisują ciągle nowe, czyli praktycznie sama
    dynamika zysków powinna dać te Twoje 3,5.

    Gratuluję naprawdę wyborna spółka.

    Nieustająco pozdrawiam
    Marcio