eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPROTEST - biało-czwerwona SZACHOWNICA - dumny symbol polskiego lotnictwaRe: PROTEST - biało-czwerwona SZACHOWNICA - dumny symbol polskiego lotnictwa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!not-for-m
    ail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PROTEST - biało-czwerwona SZACHOWNICA - dumny symbol polskiego
    lotnictwa
    Date: Sun, 30 May 2010 01:42:29 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <4...@b...googlegroups.com>
    <htpkdb$lt5$1@inews.gazeta.pl> <htqtin$k59$1@news.onet.pl>
    <htrla9$qf2$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: khc.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1275176550 27176 195.187.100.11 (29 May 2010 23:42:30
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 May 2010 23:42:30 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:Z1rM7AWXQ+PkVJZH1LVAsmPWG/I=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:528625
    [ ukryj nagłówki ]

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    > Samolot miał nikłe szansę na lądowanie w takich okolicznościach.

    Nie siej dezinformacji. Tak jak juz pisalem, akurat taki sposob
    ladowania dawal duza szanse powodzenia, przypuszczalnie > 50%.
    Zupelnie inna sprawa jest to, ze normalnie pilot nie zaryzykowalby
    swiadomie takiego ladowania (z np. 50% prawdopodobienstwem katastrofy),
    ale nie mozna pisac, ze szansa na powodzenie byla "nikla".

    A dodatkowo popelnili blad, zeszli ponizej wysokosci pasa - podobna
    sprawa zreszta jak w przypadku CASY.

    Jedynym rozsądnym i legalnym wyjsciem bylo ladowanie na zapasowym
    lotnisku, albo w ogole powrot do kraju.

    > Załoga mogła być dobra,

    Obawiam sie ze niestety przy tej ilosci wylatanych godzin (jako pilot)
    zaloga mogla nie miec potrzebnego doswiadczenia. Ciekawe takze wedlug
    jakich kryteriow dobierani byli piloci, i czego od nich oczekiwano.

    > Zwykle samoloty mają silniki nie
    > w (przepraszam) dupie, ale w skrzydłach -- ten, jak na ruskiego
    > przystało, miał inaczej. :) Sławne (dzięki lądowaniom okołopasowym)
    > IŁy 62 czy inne Tu też mają silniki w ogonie, nie w skrzydłach.

    Bez wiekszego znaczenia w tym przypadku, BTW porownaj sobie np. Boeinga
    727. Przyjrzyj sie takze np. mysliwcom, ciekawe gdzie te maja silniki.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1