  • Data: 2019-08-06 23:14:47
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:

    [...]
    > Nie słyszałem o przypadku zrootoowania urządzenia przez bład.
    > Wskażesz linka? Bo to że aplikacje sobie proszą o nadmiarowe
    > uprawnienia, a użytkownicy je dają, to nie jest błąd systemu.

    TERAZ, to chyba producenci już nie próbują walczyć z wiatrakami i
    pozwalają "legalnie" dostać roota, lub uwolnić bootloader, ale jeszcze
    +- 4 lata temu robiło się to właśnie przez błedy.
    Przychodzi mi do głowy tylko towel root czy kingroot, ale pewnie było
    tego więcej.
    KJ

    I generally avoid temptation unless I can't resist it.
    -- Mae West