  • Data: 2009-01-11 13:29:37
    Temat: Re: Pakiet e-getin tylko z RORem?
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    nie, 11 sty 2009 o 12:45 GMT, MarekZ napisał(a):

    > Ja zakładałem u panienki i od razu był widoczny, więc nie jest to regułą co
    > piszesz...

    Ja mialem od jakiegoos czasu ROR, w ostatnim tygodniu poszedlem zalozyc
    TOP, pani sie spytla czy chce go miec tez widocznedgo w internecie,
    powiedzialem ze tak, wiec musiala jeszcze dopisac aneks do umowy
    korzystania z systemu internetowego, ze bedzie podpiete nowe konto (TOP),
    jak wrocilem z getinu konto bylo juz widoczne na www. :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ "The four building blocks of the ]
    [ Ekg: #3781111 ][ universe are fire, water, gravel and ]