  • Data: 2010-06-21 08:09:39
    Temat: Re: Paliwowe cuda....
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5d7cf2f8-0182-4715-b080-f5cc4ad5d086@s9g2000yqd
    .googlegroups.com...
    > bo to przecie nic innego, jak dwie strony jednego medalu.

    nas 60 mld USD odszkodowań - "Holokaust Industry"), Donek z Bronkiem
    reprezentuje strategiczne partnerstwo Rosyjsko-Niemieckie które nad
    naszymi głowami buduje sobie rurę.

    Kurcze, dlaczego się gdzieś nie odniesiesz tylko piszesz drugi raz i trzeba
    drugi raz pisac to samo.
    Podaj mi jakis kraj, który blokuje te budowe, a rura narusza jego teren bądź
    interesy.
    Problem polega na tym, ze rure klepneli WSZYSCY oprócz nas.
    Jesteśmy w tym względzie vs WSZYSCY inni.
    I nic tu nie zrobi nikt.
    Widocznie ktos spieprzył ew. storpedował negocjacje z ruskim nt. budowy
    przez nasze terytorium.
    Pytanie jest - kto?
    IMO albo LSD albo PIS.