  • Data: 2010-06-21 12:25:15
    Temat: Re: Paliwowe cuda....
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I Ty naprawdę myślisz, że to wszystko z odpowienim zapasem nie jest
    > brane pod uwagę podczas planowania lotu???
    > Łomatko!

    a gdzie ja pisze o planowaniu? caly czas dyskusja toczy sie o zuzycie w
    trakcie lotu a nie ile planowano. w to ze zaplanowano dobrze nawet nie
    proboje watpic (pilot na lotnisku przed startem sprawdza czy ma tyle
    paliwa ile trzeba - poza tym to samolot wojskowy wiec jak pilot ma focha
    to leje do pelna)

    pozdrawiam
    SlawcioD