eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwPaliwowe cuda....Re: Paliwowe cuda....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Paliwowe cuda....
    Date: Mon, 21 Jun 2010 16:55:51 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 67
    Message-ID: <hvnuhn$bn2$1@news.onet.pl>
    References: <d...@e...googlegroups.com>
    <hvm241$rjr$1@news.onet.pl> <4c1f17e4$0$19170$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvn5u4$1eb$1@news.onet.pl> <4c1f3da5$0$2601$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvnlnb$h52$1@news.onet.pl> <4c1f6b00$0$17099$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089074223185.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1277132151 12002 89.74.223.185 (21 Jun 2010 14:55:51 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Jun 2010 14:55:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100317)
    In-Reply-To: <4c1f6b00$0$17099$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:495440
    [ ukryj nagłówki ]

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:hvnlnb$h52$1@news.onet.pl...
    >> Jan Werbiński pisze:
    >>> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>> news:hvn5u4$1eb$1@news.onet.pl...
    >>>> Jan Werbiński pisze:
    >>>>> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>>> news:hvm241$rjr$1@news.onet.pl...
    >>>>>> Endriu pisze:
    >>>>>>> Cuda paliwowe i rozpoznany czy nierozpozny.
    >>>>>>> http://tiny.pl/ht6rk
    >>>>>>
    >>>>>> goscie nie umieja policzyc dobrze ile tutka spalila podczas startu i
    >>>>>> wznoszenia - przyjmuja, ze spalila tyle ile w locie poziomym.
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>> Tyle ile zaoszczędziła podczas zniżania.
    >>>>> :-)
    >>>>>
    >>>>
    >>>> ;)
    >>>>
    >>>> najwiecej zaoszczedzila przyjebwszy w ziemie (nie musiala przeciez
    >>>> hamowac;).
    >>>>
    >>>> a serio to tego sie nie da tak latwo przeliczyc - mozesz stromo sie
    >>>> wznosic a pozniej dlugo opadac a takze odwrotnie i jest rzecia
    >>>> mozliwosc
    >>>> strome znoszenie i strome opadanie. do tego dochodzi inne spalanie na
    >>>> roznych wysokosciach... w roznych warunkach atmosferycznych (czy lecisz
    >>>> z wiatrem czy pod wiatr).
    >>>
    >>> I Ty naprawdę myślisz, że to wszystko z odpowienim zapasem nie jest
    >>> brane pod uwagę podczas planowania lotu???
    >>> Łomatko!
    >>>
    >>
    >> a gdzie ja pisze o planowaniu? caly czas dyskusja toczy sie o zuzycie w
    >> trakcie lotu a nie ile planowano. w to ze zaplanowano dobrze nawet nie
    >> proboje watpic (pilot na lotnisku przed startem sprawdza czy ma tyle
    >> paliwa ile trzeba - poza tym to samolot wojskowy wiec jak pilot ma focha
    >> to leje do pelna)
    >
    >
    > Dyskusja o zużyciu w trakcie lotu? Co Ty pleciesz?
    >
    >
    > Popatrzcie na linki poniżej, żebyście sobie uświadomili śmieszność i
    > niski poziom dyskusji dyletantów. Byle troll po przeczytaniu tych
    > artykułów zagnie Was wiedzą.
    >
    > http://www.aviation.home.pl/brifing/fp.html
    > http://www.lisonek.com/paliwo.htm
    > http://xlineva.org/pawel_d/planowanie.pdf
    >
    > EOT
    >
    >

    no Jasiu przeczytalem z ciekawosci i juz pierwszy w pierwszym linku
    mozna znalezc sposoby liczenia zuzycia i zapisane sa tez tam czynniki
    jakie maja wplywa na zuzycie paliwa wiec powiedz o co Ci chodzi? Co Ci
    sie nie zgadza w tym co ja napisalem co?

    pozdrawiam
    SlawcioD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1