  • Data: 2002-07-04 12:56:53
    Temat: Re: Panstwowe jest do d....
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:3d242fb2@news.vogel.pl...
    > Użytkownik "Wojtek Piecek"
    >
    > dzieki za poparcie. Jego postepowanie jest tym bardziej naganne, ze
    wlasnie w
    > innym poscie napisal sam osobiscie co nastepuje:

    > tak wiec sam sie mianowal tym idiotą o którym pisze ;-)))))))

    Gdybys jednak przeczytal kontekst mojej wypowiedzi,
    zauwazylbys ze ma ona niewiel wspolnego z tym co mowie
    w tym watku.

    Tak wiec chyba nie do konca zrozumiales moja wypowiedz.
    Ja nie wystepuje w roli osoby, ktora sie oburza, ze
    ktos czegos nie wie, a temat byl poruszany. Mowie
    tylko, ze sam dokladnych danych nie pamietam, jednak jesli
    kogos interesuja dokladne dane to podaje zrodlo na tyle
    dokladnie na ile potrafie.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914