eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiParabankiRe: Parabanki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 24 Jan 2014 21:52:40 +0100
    From: z <...@...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Parabanki
    References: <7...@g...com>
    <52de7a31$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <8...@a...kjonca> <lbmctb$phj$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <52dec653$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbmj2r$loe$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <d...@g...com>
    <3...@g...com>
    <c...@g...com>
    <5...@g...com>
    <5...@g...com>
    <3...@g...com>
    <6...@g...com>
    <e...@g...com>
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <52e2d299$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: host-89-167-37-55.nplay.net.pl
    X-Trace: 1390596761 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2367 89.167.37.55:51162
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3015
    X-Received-Body-CRC: 2372348842
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:599529
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-24 14:12, Zibo pisze:
    > W dniu piątek, 24 stycznia 2014 12:54:25 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    >> W dniu piątek, 24 stycznia 2014 12:36:52 UTC+1 użytkownik Zibo napisał:
    >>
    >>> Idziesz do banku, operatora sieci komórkowej itd.. dostajesz papier na
    >>
    >>> kilkanaście stron i od razu długopis, a za sobą kolejkę innych, którzy chcą >coś
    załatwić.
    >>
    >> Dlatego konsument ma kilkanascie dni na bezkosztowe odstapienie od umowy.
    >>
    >>> Sami pisaliście,że jak poprosisz o wzór umowy to wytrzeszczają oczy/szukają >czy
    mogą..
    >>
    >> Ale to nie dlatego ze nie chcą udostępniac tych informacji tylko dlatego że
    zaledwie pojedyncze przypadki o to pytaja stąd konsternacja i zamieszanie.
    >
    > Moim zdaniem ludzie nie pytają bo wierzą temu co powie Pan z obsługi.
    > Wierzą, że powie o wszystkich kosztach. Skoro wiedzą o wszystkich kosztach
    > to po co czytać formalizmy w umowie których i tak nie rozumiem.

    W końcu jak się przychodzi do "instytucji zaufania publicznego"
    nadzorowanej przez specjalne organy państwa, ubezpieczonej specjalnymi
    sumami gwarancjami... słyszy od nienagannie ubranego pana/pani pod
    krawatem, stosownie wykształconego i prezentującego odpowiednią postawę
    moralną bo go tam zatrudniono to ma się prawo wierzyć w to co do mnie
    mówią i że odpowiadają na pytania wyczerpująco i zgodnie z prawdą...

    A niech teraz jeden z drugim zaprzeczy :-)

    z


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 04.02.14 10:05 Kris

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1