eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPay pass -limit transakcji.Re: Pay pass -limit transakcji.
  • Data: 2012-08-31 11:51:16
    Temat: Re: Pay pass -limit transakcji.
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-08-30 12:41, Zespół Alior Bank pisze:
    > On Wednesday, August 29, 2012 12:07:19 AM UTC+2, Animka wrote:
    >> Druga sprawa - mam kartę na PIN, ale W NIEKTÓRYCH SKLEPACH
    >> przechodzi na > podpis, znaczy TEŻ ZALEŻY OD FIRMY OBSŁUGUJĄCEJ
    >> TERMINAL Odemnie wzięła na stacji benzynowej kartę, machnęła nią
    >> przy czytniku dwa razy i żadnego pinu czytnik nie wymagał. Fakt, że
    >> poszło 2 razy. Nie wiem czy Alior Bank 2 razy zaksięgował czy 2
    >> razy zeszło na stacji. Poza tym jeszcze ani razu ja sama nie
    >> posłużyłam się swoją kartą, bo mi ja zabierają i wkładają do
    >> czytników albo kładą na czytnikach. Chcę zmienić tę nową kartę na
    >> starą, tradycyjną, nie wiem czy będę mogła to załatwic, nie wiem
    >> czy ten Bank nie przeszedł całkowicie na te "nowoczesne", ale w
    >> sumie niebezpieczne. -- animka
    >
    > @ Animka Jeżeli doszło do ewentualnego wielokrotnego obciążenia karty
    > prosimy o zgłoszenie do banku reklamacji, na podstawie której będzie
    > można sprawdzić ewentualne nieprawidłowości. Co do przekazywania
    > karty osobom obsługujacym kasy, to nie ma takiego obowiązku, ale
    > niektóre kasy są tak skonfigurowane, że aby aktywować czytnik kart
    > pracownik musi "przeciągnąć" kartą przez czytnik przy kasie. Dotyczy
    > to raczej terminali nie obsługujących transakcji zbliżeniowo. Jeśli
    > chodzi ewentualną zmianę karty, to Alior Bank ma w ofercie również
    > karty bez technologii PayPass i można wystąpić o wydanie takiej
    > karty. Natomiast w ofercie Alior Sync są tylko karty z technologią
    > PayPass. Pozdrawiamy Zespół Alior Bank

    Hej, Alior Bank nie ma internetu przecież. Tylko wewnętrzny system
    między bankami.
    Moja druga karta była jeszcze ważna przez rok i teraz żałuję, że się jej
    pozbyłam i aktywowalam te nową.
    Jesli chodzi o reklamację to była składana na infolinii i ze 3 tygodnie
    już czekam na rozpatrzenie.
    Alior zlikwidował "Wiadomości" na stronie online konta. Po prostu
    dzisiaj patrzę i nie ma, znikneło.



    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1