  • Data: 2004-12-12 21:03:00
    Temat: Re: [PayPal] Karta Nordea Visa Classic - da sie dodac :)
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdradźcie, w jaki sposób poznać, że karta nie ma przypisanego
    > adresu? Bank powie?
    > Czy np. VC Pekao SA też nie ma przypisanego adresu?
    > Przebywam nie tam gdzie w papierach i nie chcę aby to było
    > podejrzane. Do Ebay'a i PayPal'a na razie nic nie mam...
    >
    > Artur    w adresie ll->l  i wywal .invalid

    nie wiem w jaki sposob poznac, ale nie da sie tego tak poprostu ocenic, bo nie
    ma zadnego algorytmu na to. to poprostu chyba cos na linii nordea-bz wbk
    (wydawca karta dla nordei) i dzieki temu karty chyba nie maja podpisanego
    adresu do karty i wpisanie kazdego adresu przejdzie ( z jednej strony,to dzieki
    temu mozemy wszedzie kupic bez problemu :D, ale rowniez niebezpeiczne, jak nam
    ktos zakosi karte lub dane z karty). PayPal juz dlugo z tej karty pogbiera kase
    przy przelewach i zaden problem z kontem :)