    From: " 0sa" <0...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PayPal__jak sciagac kase??? POMOCY
    Date: Fri, 28 Nov 2003 22:27:06 +0000 (UTC)

    Najtaniej to zapewne bedzie uzyc bankomatu i karty albo tej z PayPal albo
    tej z banku podlaczonego do PayPal zakladajac oczywiscie ze mamy do
    czynienia ze stosunkowo malymi sumami mozliwymi praktycznie do wybrania z
    bankomatu.

    Jedyny koszt wtedy to jakiekolwiek oplaty bankomatowe ktore powinny byc
    stosunkowo niewielkie ale nawet i w tym przypadku mozna postarac sie o karte
    z banku ktory zwraca koszty bankomatow obcych. Wiele popularnych bankow
    internetowych takich jak AmericanBank (pcbanker.com) czy Bank of Internet
    (bofi.com) zwroci miesiecznie przewaznie od $6 do $10 za te male oplaty
    bankow obcych. Jezeli sprzedajesz cos przy uzyciu PayPal to w takim
    przypadku wybranie pieniedzy nawet kilka razy w miesiacu powinno byc
    zupelnie darmowe w ostatecznym rozrachunku w Polsce czy w innym kraju.

    0sa