    From: "L1962" <L...@v...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PayPal. . . nadal najlepszy
    Date: Tue, 02 Dec 2003 08:53:32 GMT

    " 0sa" <0...@g...pl> wrote in message
    news:bqh7ul$5qo$1@inews.gazeta.pl...
    > radbilcz <r...@s...onet.pl> napisał(a):

    > PayPal jednak nadal pozostaje najprostszym tego rodzaju serwisem i
    > szczegolnie w swoim najprostszym wydaniu (Personal Account) jest raczej
    > niemozliwy do pobicia z dwoch wzgledow: po pierwsze z uwagi na
    > natychmiastowosc transakcji i po drugie z uwagi na trudna do pobicia
    darmowa
    > cene.

    Nie wiem po co ten caly wielki post. Ludzie z Polski nie maja dostepu do Pay
    pal i dla nich jest i bedzie najgorszy dopoki nie beda mogli poznac jego
    zalet osobiscie. Dlatego uwazam, ze caly ten Twoj opis jest psu na bude
    potrzebny. Zeby nie bylo niejasnosci to ja tez korzystam tylko z Pay Pal i
    nie mam z nim problemow.