  • Data: 2008-06-01 17:15:33
    Temat: Re: Payback-czy korzystacie?
    Od: "ncek" <...@...II> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja majac TT placilem ok. 100-120 zl miesiecznie. Przenioslem sie do
    > Play, dzwonie tyle samo, rachunki mam nieznacznie przekraczajace 70 zl +
    > dostalem telefon (warty w momencie zakupu 800 PLN - i tak planowalem go
    > kupic tylko przegladajac oferty na Allegro stwierdzilem, ze to bezsenu bo
    > jak mam wydac tyle na sam aparat to przeciez za jego cene bede mial rok
    > placenia abo za darmo) za 50 zl i jeszcze dodatkowa znizke 50% przez
    > pierwsze 3 miesiace.

    To jednak wole TT taniej w sieci i stacionarne a dla mnie to cala rodzina co
    jakies czas
    doladowania x2 sa w promocji zdrapki allegro itp
    Przejscie do play to moze tansze dzwonienie ale juz rodzina placi do mnie
    wiecej
    co w rodzinnym budzecie wyjdzie pewnie w plecy jedynie sens widze w
    przejsciu
    cale rodziny do play ale to nie wykonalne
    To co zrobila play z Interconnect to "nie dla idiotow" :)