  • Data: 2008-04-14 17:21:58
    Temat: Re: Paypal a karta w USD
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Apr 2008 08:07:51 +0000 (UTC), l...@W...gazeta.pl
    wrote:

    > Czy jesli podlacze do konta paypal karte rozliczana w USD to czy mozna
    > wybrac walute w ktorej dana karta bedzie obciazana czy z gory jest zalozone
    > obciazenie w PLN (konto paypal zakladane w Polsce)?. Potrzebuje przelac
    > troche USD ktore mi zostaly za granice i myslalem ze zaloze sobie konto
    > walutowe z karta w BZWBK, podlacze karte do konta paypal i bede mogl bez
    > wiekszych kosztow z mojej strony wysylac pieniadze za granice. Czy takie cos
    > jest wykonalne czy moze nie wzialem czegos pod uwage?

    Najprawdopodobniej zależy od karty, a konkretniego od tego czy PayPal jest
    w stanie określić jaka jest waluta rozliczeniowa danej karty.

    Do PP mam podpięte dwie karty:
    - KK Citi - zidentyfikowana jako karta w PLN, podczas płatności mogę wybrać
    czy chcę ją obciążyć w PLN czy w walucie transakcji,
    - KK mBank - nierozpoznana waluta rozliczeniowa karty, podczas płacenia
    mogę wybrać tylko obciążenie w walucie transakcji.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki